Lingetjes @ SW-Canada and NW-USA

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom opons reislog!

Dit wordt onze derde reis naar de VS. Na Florida in 2008 en Zuidwest VS in 2010zijn weinmiddels 2 kindjes rijker en gaan we deze keer beginnen in Canada!

Opnieuw hebben we de hele reis zelf uitgestippeld en alles zelf geboekt; een reis op maat dus. In januari zijn de tickets geboekt en sindsdien zijn we aan het puzzelen geslagen; in het hoofd is de reis al een paar keer gemaakt. Een flinke organisatie duswant deze keer gaan we per boot van Vancouver naar vancouver Island, maken we een 4,5 uur durende treinreis van Canada naar de VS en vliegen we van Seattle naar San Francisco.

We hebben er zin in!!!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

de Lingetjes

Opa en Oma Enschede

Wat zijn we erg trots op jullie viertjes zeg.onze Sayang en Raja doen het geweldig en natuurlijk we weten het allemaal dat Mariska onze keuken prinses erg goed kan koken maar nu dat we met jullie zo meereisden wat kan jij goed schrijven zeg(onzettend goed). Het is net of we met jullie meereisde????????????????????????????????
We lezen graag jullie verhalen.
Kus O(ma) en O(pa) van uit Bodrum